Jako producent sterowników LED i czujników ruchu smartLEDs oferujemy profesjonalne wsparcie techniczne oraz bezpośredni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Stawiamy na wysoką jakość obsługi klienta, popartą fachową wiedzą na temat oferowanych produktów. Satysfakcja klienta jest także naszą satysfakcją.
Wsparcie techniczne
Udostępniamy dokładną dokumentację produktów, schematy montażowe oraz poradniki, jak wykonać instalację z użyciem oferowanych produktów. Jako producent sterowników LED i czujników ruchu smartLEDs posiadamy fachową wiedzę na temat tych produktów, dlatego możemy zaoferować profesjonalne wsparcie techniczne na każdym etapie uruchamiania instalacji. Nierzadko zdarza się, że wadliwe działanie instalacji oświetleniowej wynika z np. błędnego podłączenia, czy nieodpowiedniej konfiguracji urządzeń. W takiej sytuacji służymy wsparciem telefonicznym przy konfiguracji sterowników i diagnostyce nieprawidłowości w instalacji. Dzięki kontaktowi telefonicznemu z naszą firmą, nasi klienci oszczędzają cenny czas i mają satysfakcję z rozwiązania problemu.
Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
Jeśli nie udało się usunąć usterki, a produkt posiada gwarancję, reklamowany produkt należy odesłać na adres naszego serwisu wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji smartLEDs są określone w Regulaminie sklepu. Doskonale zdajemy sobie sprawę, jak bardzo ważne jest szybkie zdiagnozowanie powstałej usterki i szybka naprawa urządzeń, dlatego też zwracamy dużą uwagę na sprawne funkcjonowanie serwisu. Dokładamy wszelkich starań, aby każdą usterkę usunąć w możliwie najkrótszym terminie. Oferujemy zarówno serwis gwarancyjny jak i pogwarancyjny.